dealproffsen.no administreres og vedlikeholdes av Dealproffsen AB. Dealproffsen AB er registrert i Sverige under organisasjonsnummer 559201-2867
Dealproffsen AB tilgang til nettstedet Dealproffsen.no (heretter kalt «nettstedet»). Vi selger produktene dine til deg i samsvar med vilkårene oppgitt på denne siden.
Les vilkårene nøye før du bruker nettstedet. Ved å bruke nettstedet godtar du disse vilkårene i sin helhet.
Du kan alltid finne mer informasjon om angreretten og hvordan du kan få en returliste i vårt brukerstøtte, hvor du også kan kontakte oss eller chatte direkte med kundeservicen.
Leveringstid
Normal leveringstid er 2-6 virkedager på alle produkter. Vi må imidlertid reservere oss slik at leveringsindikasjonen kan baseres på feil informasjon, noe som betyr at en levering kan skje både tidligere og senere enn forventet. Vi forbeholder oss retten til å slette ikke-leverbare varer fra bestillingen din med et prisfradrag for det samme. Hvis du ønsker å bestille en annen, tilsvarende vare, er dette å anse som en ny ordre. Hvis du ønsker å kansellere en vare på grunn av en forsinket levering, er dette mulig til varen er gjennomført. Delleveranser skjer bare etter din forespørsel og medfører ekstra fraktkostnader for deg. Leveringsmåte: Når du bestiller, er det også klart hvilken leveringsmetode du har valgt. Vanligvis sendes en vare med Postnord, men vi kan bruke en annen speditør. Det er ditt ansvar å sørge for at adressen og mottakeren, slik du oppga på bestillingstidspunktet, er riktig. Levering skjer kun innen Norden, med mindre annet er avtalt på forhånd. Den angitte leveringstiden er omtrentlig leveringstid. Vi tar ikke ansvar for forsinkede leveranser som skjer under Postens eller speditørens håndtering, da vi ikke kan påvirke dette.
Produkter vi har på lager, leverer vi vanligvis innen 1-5 hverdager. Når leveringstiden på produktsiden er lengre enn det, bestilles produktet fra leverandøren. Vi kan aldri garantere eksakte leveringstider når produkter bestilles fra leverandøren. Hvis leverandøren ikke har den på lager, får kunden beskjed via e-post, og hvis kunden vil vente på et produkt som leverandøren ikke har på lager, er vi ikke ansvarlige for forsinkelser og lange leveringstider.
Når produktet ikke er på lageret vårt, dvs. når leveringstiden er lenger enn 6 hverdager, er det en risiko for at ventetiden kan være lengre enn forventet, og vi kan ikke påvirke den. Ta kontakt for den siste informasjonen om leveringstiden.
Fraktkostnad og leveringsmetode
Fraktkostnad fra 69 NOK med Bring / Posten (Pakke til Post i Butikk) som agent
Toll
Vi sender din ordre fra Sverige, dette er ikke noe som påvirker deg som kunde siden vi er registrert som et norsk selskap, vi står for eventuelle tollgebyr.
Returnerer
Vi har en 30-dagers angrerett.
Returen sendes til adressen vår:
Dealproffsen AB
Boks 5001
250 05 Helsingborg
Fest navnet ditt og bestillingsnummeret til pakken og husk at produktet ikke skal brukes og sendes i originalemballasjen med alt inkludert tilbehør. Vi vil da refundere bestillingen din når vi mottar returen.
Varen returneres slik at den er tilgjengelig for oss innen 30 dager (fra kjøpsdato). MERK! Sjekk siste betalingsdato hvis du har valgt en faktura, BETAL denne hvis det er en risiko for at den siste betalingsdatoen kan overskrides på grunn av leveringstid og håndtering hos oss.
Angreretten gjelder imidlertid ikke, da forseglingen / forseglingen er brutt når den er utstyrt med en slik. Ved retur krever vi at produktet er i hovedsak uendret og må returneres i originalemballasjen og med en etikett fremdeles festet.
Du betaler fraktkostnaden selv når du returnerer varer. Selvsagt må produktet være ubrukt og dermed rent uten støv, hudrester, hår, sminke eller lukt / røyklukt etc. Emballasjen må håndteres med forsiktighet.
Refusjon vil bli gjort innen 30 dager hvis du har angret på kjøpet.
Du kan alltid finne mer informasjon om angreretten og hvordan du får en returmelding i vårt brukerstøtte
MERK at åpent kjøp / retur / bytte ikke gjelder graveringsprodukter, da disse er produsert unikt for deg.
UHENTET FRAKT / FEIL ADRESSE
For uavhentede forsendelser vil det bli belastet et gebyr på 150 kr opp til 850 kr. inkl. for å dekke frakt- og håndteringskostnader.
Nye fraktkostnader kommer i tillegg dersom forsendelsen skal sendes på nytt.
Priser
Prisene på siden er i norske kroner. MVA er inkludert på alle varer med 25%. Alle priser vises inkludert MVA på nettsiden. Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten forhåndsvarsel dersom feil pris er angitt og retten til å kansellere ordrer der varer med feil pris er bestilt. Vi kontakter deg hvis du kjøpt en vare til feil pris.
innbetaling
Fjern kassen:
Klarna Checkout tilbyr deg en tilpasset og sikker betalingsopplevelse hver gang du handler
- Klarna Checkout identifiserer deg ved hjelp av informasjonen du gir når du handler, og om nødvendig ved hjelp av informasjon fra leverandører.
- Klarna Checkout garanterer varene dine. Så du trenger aldri å betale hvis du ikke har mottatt varene dine.
Gjennom Klarna Checkout tilbys du ulike betalingsmåter for kjøp i tilknyttede butikker. Klarna Checkout presenterer viss informasjon for deg så snart du blir identifisert. Informasjonen du trenger å oppgi for å oppnå identifikasjon, kan variere mellom forskjellige kjøp og kunder. Ingen kredittopplysninger blir noen gang tatt direkte i Klarna Checkout, men om nødvendig, betalingsalternativet du har valgt. Kredittinformasjon tatt av Klarna påvirker ikke kredittverdigheten din og kan ikke sees av andre som ber om kredittinformasjon om deg, for eksempel banker. Etter at du har blitt identifisert, viser Klarna Checkout hvilke alternativer som er tilgjengelige for deg. Faktura er standard betalingsalternativ, men du kan selvfølgelig fritt velge en av de andre alternativene som direkte betaling via bank eller betaling med kort. Alternativene du tilbys kan variere fra tid til annen. Du kan velge om du vil beskytte din bruk av Klarna Checkout med en PIN-kode.
Ved å legge inn eller be om informasjon i Klarna Checkout, godtar du våre vilkår for bruk og vår bruk av din personlige informasjon som beskrevet nedenfor.
Betalingstjenester via Svea Bank AB
faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer. Det vil da bli foretatt en
kredittsjekk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge
og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger.
Les mer om Sveas vilkår her
Leveringsforsinkelse
Vi forbeholder oss retten til å gjøre leveranser lenger i enkeltsaker. I de aller fleste tilfeller sendes bestillinger samme eller neste ukedag hvis du bestiller før kl. 15:00, i noen tilfeller kan de ta opptil 3 hverdager. Hvis det tar lengre tid enn to hverdager å levere fra lageret vårt, kontakter vi deg for en ny leveringstid! Som kunde har du rett til å kansellere kjøpet, gratis, hvis du ikke godkjenner en ny foreslått leveringstid ved forsinkelse, gjelder dette varer med leveringstid «Umiddelbar levering».
Sikkerhet og personlig informasjon
Dealproffsen.se formidler aldri din personlige informasjon til tredjeparter, men kan brukes til å sende nyhetsbrev, rabatter eller annonser med mottakerens godkjenning. Imidlertid har du som mottaker alltid rett til å nekte slike utsendelser og slettinger fra databasen vår hvis du ønsker det. Når kunder foretar kjøp og gir personlig informasjon, gjøres dette via en sikker kryptert overføring. Vi har rett til å bruke kundens personlige data i sin virksomhet for å oppfylle forpliktelsen og bestillingen til kunden.
Klager
Hvis det er en klage på grunn av en mangel på produktet eller at vi har sendt feil produkt, vil vi selvfølgelig refundere deg for returfrakten samtidig som vi først og fremst erstatter produktet med et nytt, eller alternativt hvis produktet er utsolgt, refunder det du legger ut for produktet.
Farge og bilder
Vi prøver å vise fargene på varene så nøyaktig som mulig, men vi kan ikke garantere at fargene som vises i nettbutikken nøyaktig gjenspeiler fargene som varene har i virkeligheten. Hvordan fargen gjengis avhenger av datamaskinens og skjerminnstillingene.
Vi kan heller ikke garantere at alle bilder nøyaktig gjenspeiler det sanne utseendet til varene, ettersom produsenter kan endre produktet uten vår varsel.
Tvist
Forbrukerkjøpsloven / ARN gir deg rett til å klage på et produkt innen 3 år, forutsatt at produktet var feil på leveringstidspunktet. Rapporter eventuelle feil innen rimelig tid. I tilfelle tvister som vi ikke lykkes med å løse sammen, anbefaler vi at du kontakter Generalklagenemnda. Vi følger alltid deres råd.
Force majeure
Dealproffsen.nu er unntatt straff for unnlatelse av å oppfylle en viss forpliktelse dersom svikt er basert på en befriende omstendighet som nedenfor og omstendigheten forhindrer, kompliserer eller forsinker oppfyllelsen. Som en befriende omstendighet skal vurderes bl.a. regjeringens handlinger eller unnlatelser, ny eller endret lovgivning, arbeidsmarkedskonflikt, blokade, brann, flom, sabotasje, større ulykke eller annen form for naturkatastrofe. Force majeure inkluderer myndighetsbeslutninger som påvirker markedet og produktene negativt, f.eks. restriksjoner i indikasjon, advarselstekster, salgsforbud osv., unormal nedgang i markedet og hvis selskapet har vært utsatt for kriminell aktivitet som påvirker virksomheten.
Annen
Hvis du er under 18 år, må du ha foreldres tillatelse til å bestille fra oss. Vi forbeholder oss retten til å skrivefeil.